Fernanda Nissen skole strykeorkester

et barn som spiller fiolin

Hvem er tilbudet for?

Alle elever fra 2. til 7.trinn

Undervisningssted

På musikkrommet i AKS-tiden, hver uke, med unntak av skolens ferier.

Undervisningen er delt i to:

1. Orkestersamspill: 1 time per uke

2. Individuelle / dele-timer: 30 min. per uke

Hva koster det?

Individuelle spilletimer / dele-timer:

Individuell undervisningstime koster 300 kr per elev, mens en dele-time (barnet har undervisning sammen med 1-2 barn til) koster 200 kr per elev. Spilleplan settes for en periode.

Orkestersamspill: 75 kr per elev per gang.

Utstyr og instrumenter

Utlån av instrument er gratis for alle medlemmer i orkesteret. Notehefte og notestativ må den enkelte kjøpe selv.

Vi ønsker at musikkundervisningen skal være et tilbud for alle, og orkesteret jobber for å søke diverse støtteordninger sånn at vi etter hvert kan tilby reduserte priser, søskenmoderasjon og friplasser.

Konserter/seminarer/opptredener

Alle i orkesteret vil få mulighet til å opptre og delta på seminarer på skolen, i nærmiljøet, og sammen med andre barne- og ungdomsorkestre i Oslo.

Informasjonskanaler

Vi bruker mail og Spond. Individuelle timer vil bli kommunisert per mail mens orkestersamspill og annen relevant informasjon blir sendt ut i Spond. Kontaktinformasjon finnes på skolens hjemmeside.

Velkommen til Fernanda Nissen strykeorkester!