Sosiallærere og miljøteam

Suad Mahdi og Hani M. Siyad, sosiallærere

Suad og Hani er ansvarlige for det psykososiale miljøet fra 1. – 7. trinn. De har kontakt med elever, foresatte, lærere og assistenter på skole og AKS, og jobber blant annet med saker knyttet til barneverntjenesten og BUP. Blant oppgaver som Suad og Hani holder i, er aktivitetsplaner, handlingsplaner og tiltaksplaner rundt elever.

Suad kan kontaktes på e-postadresse: suad.mahdi@osloskolen.no, Hani kan kontaktes på e-postadresse: hani.siyad@osloskolen.no eller ved å ringe skolen på telefonnummer 22 22 60 00.

Hege Opheim, sosiallærer

Hege er ansvarlig for områdene spesialundervisning, særskilt norskopplæring og tilpasset opplæring fra 1. – 7. trinn. Hun har kontakt med elever, foresatte, lærere og assistenter på skole og AKS, og jobber blant annet med saker knyttet til PPT og BUP. Blant oppgaver som Hege holder i, er overgangen mellom barnehage og skole, og barneskole og ungdomsskole, samt tverrfaglige møter med PPT.

Hege kan kontaktes på epost-adresse: hege.opheim@osloskolen.no, eller ved å ringe skolen på telefonnummer 22 22 60 00.

Miljøteam
Marthine Skjersåker, miljøterapeut