Svar på brukerundersøkelsen fra skolehelsetjenesten

QR-kode

Form fremtiden til skolehelsetjenesten

Skolehelsetjenesten ønsker å høre fra deg! Vi vil gjerne vite hva du synes om tilbudet vårt og hvordan vi kan gjøre det enda bedre. Derfor har vi utarbeidet en brukerundersøkelse som vi håper du tar deg tid til å svare på. Din mening betyr mye, vi oppfordrer alle foresatte til å delta i undersøkelsen.

For å gjøre det enkelt for deg, har vi implementert en QR-kode som du kan skanne for å delta i undersøkelsen. Den tar bare noen få minutter å fylle ut, og din tilbakemelding vil være til stor hjelp for oss.

Noen av spørsmålene inkluderer:

1. Tilgjengelighet: Synes du det er enkelt å komme i kontakt med helsesykepleieren/skolehelsetjenesten på skolen?

2. Initiativ: Har du som foresatt selv tatt kontakt med helsesykepleieren/skolehelsetjenesten dette skoleåret?

3. Ønsker og tilbakemeldinger: Har du noen ønsker eller tilbakemeldinger til helsesykepleieren/skolehelsetjenesten?

Husk å svare innen 19. april 2024

Svarfristen for undersøkelsen er satt til 19. april 2024. Vi ser frem til å høre fra deg og takker for din deltakelse i å gjøre skolehelsetjenesten enda bedre for våre elever.